Problem z przywróceniem palety z magazynu

Tutaj możesz zadać pytania, które nie znalazły miejsca w innych działach i porozmawiać na ogólne tematy.
ODPOWIEDZ
Deokario
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 25, 2021 6:18 am

Problem z przywróceniem palety z magazynu

Post autor: Deokario »

Witam, jestem trochę zielony jeśli chodzi o SAP, korzystam z niego wyłącznie w pracy i wyłącznie z funkcji które znam, jednak poznanie nowych nie przysparza mi kłopotu.
Pracuje w kontroli jakości a wczoraj z racji pośpiechu przez przypadek zwolniłem paletę z materiałami zawierającą nieistniejącą w rzeczywistości pozycje na magazyn, czy jest jakiś sposób aby to przywrócić lub skasować niepotrzebną pozycję?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
miodul
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 27, 2021 6:45 pm

Re: Problem z przywróceniem palety z magazynu

Post autor: miodul »

nie rozumiem czemu nikt na forum nie pomaga z tego typu problemami jak sobie radzić :(
___________
https://drobnicamorska.pl
Ostatnio zmieniony czw paź 28, 2021 5:09 pm przez miodul, łącznie zmieniany 1 raz.
dominik.tylczynski
Posty: 8326
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1915 times
Been thanked: 1474 times
Kontakt:

Re: Problem z przywróceniem palety z magazynu

Post autor: dominik.tylczynski »

miodul pisze: śr paź 27, 2021 6:50 pm nie rozumiem czemu nikt na forum nie pomaga z tego typu problemami jak sobie radzić :(
Moim zdaniem z dwóch powodów:
  1. Pytanie jest mocno niejasne i nieprecyzyjne dla kogoś, kto nie zna dokładnie systemu pytającego. Naprawdę trudno zrozumieć jakie operacje zostały wykonane - nazwy transakcji czy zrzuty ekranów bardzo by pomogły. M.in. tutaj jest opisane jak zadawać dobre pytania How do I ask a good question? WRITING THE PERFECT QUESTION