Podczas wdrożeń/szkoleń zalecam uczestnikom/kursantom przeglądanie ForumSAP.pl jako źródła wiedzy

Zwrócili mi oni uwagę na zbyt techniczne rozwiązania/odpowiedzi, które publikuję.
Stwierdzili, że po kilku zdaniach nie czytają dalej bo jest napisane zbyt technicznym językiem

W sumie mają rację bo odpisuję niejako w kilku częściach: dla usera/biznesu, konsultanta i/lub ABAPera.
Pytanie do Forumowiczów:
Jaką przyjąć strukturę opisywania rozwiązań? Czy oznaczając części np.:
1. Dla biznesu;
2. Dla konsultanta SAP;
3. Dla ABAPera - zakładam, że nie każdy konsultant modułowy jest programistą.
Może tak będzie bardziej czytelne?
Zobaczcie wątek viewtopic.php?p=35396#p35396 Odpowiedź trochę wymieszana: w połowie dla konsultanta (konfiguracja systemu podatkowego TAXPL, rodzajów podatków i kodów VAT) a w połowie dla ABAPera - obsługa zdarzeń BTE 1030 i 1050 (nie wszyscy konsultanci FI zaliczyli szkolenia AC260 lub BC425).
Prezentując biznesowi rozwiązanie z powyższego wątku musiałem je mocno okroić (wyrzucić całą konfigurację i rozwiązania ABAP) abyśmy rozmawiali tym samym językiem.