Szukam rozwiązania na wystornowanie przyjęcia zwrotu od klienta zaksięgowanego w EWM, gdy status dostawy EWM jest już zakończony (DCO = 9).
Przy stornie z poziomu dostawy przychodzącej EWM system komunikuje błąd /SCWM/GOODS_MOVEMENT009 (Nie można zaksięgować ruchu materiałowego, ustawiono status (DCO=9) dostawy).
Poniższa nota podaje opcje rozwiązania, jednak w przypadku zwrotu klienta (status jak wyżej putaway completed) nie rozwiązuje to problemu.
Nota 2551912 - Goods Receipt Reverse not possible by EWM inbound delivery
Opcja z zwrotem do dostawcy z funkcji dodatkowych /SCWM/PRDI przez VL60 nie obsługuje zwrotów klienta.
Opcja z opóźnieniem zakończenia dostawy też raczej nie bardzo, ponieważ błąd (np. błędny klient na zleceniu) jest wykrywany czasami dużo później niż księgowanie przyjęcia (np. po tygodniu jak księgowość rozlicza dokument).
Z góry dziękuję za ewentualnie wskazówki.