Strona 1 z 1

Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 12:01 am
autor: Kahl
Hejka!

Witam wszystkich.
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, ale nie mogę utworzyć deliverki do orderu.
Pojawia się błąd "No delivery items could be created".
Materiał jest na stocku, z którego chciałam dostarczyć materiał.
Nie mam pojęcia na czym może polegać błąd. Wszystkie podstawowe czynności wykonywałam tak jak zawsze.

Czy ktoś ma może jakiś pomysł?

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 9:04 am
autor: Pawel_85
Sprawdź logi.
Tam wszystko powinno być napisane.
Powodów może być wiele, niepoprawne ustawienia materiału, źle zrobione zamówienie itd.

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 10:01 am
autor: Kahl
Dzięki serdeczne za odpowiedź.

Log z SAPa jest następujący:
SAP po polsku, nauka SAP, SAP dla początkujących, SAP, S/4HANA, SAP ERP, SAPFORUM, FORUMSAP, HANA, SAP CLOUD PLATFORM, ABAP, EWM

Dwa dni temu zmianiałam ceny sprzedażowe.
Czy to może być problemem?
Przed zmianą cen problem się nigdy nie pojawiał.

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 10:17 am
autor: Pawel_85
Sprawdź proszę to, co podpowiada SAP w sekcji Procedure, to powinno rozwiązać problem.(Sprawdź sales org 1 w material master)

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 11:01 am
autor: Kahl
Sales Org 1 sprawdzone.
Wszystko się zgadza.

Niestety problem dalej występuje.

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 11:25 am
autor: Pawel_85
Sprawdź resztę zawartą w "Procedure" w takim razie.

Re: Create Outbound Delivery - error

: ndz lut 03, 2019 5:27 pm
autor: dominik.tylczynski
Moim zdaniem problem nie leży po stronie procedury cenowej czy cen sprzedaży.
Raczej wynika z braku potwierdzonych linii harmonogramu w zleceniu sprzedaży w zakresie dat, które podajesz podczas tworzenia dostawy wychodzącej.

Re: Create Outbound Delivery - error

: wt lut 05, 2019 8:08 am
autor: peterek13
Hej.
Spróbuj tak.
Tak jak pisał Dominik o liniach harmonogramu.
Jak będziesz edytował zlecenie sprzedaży, to wybierz, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś ikonkę "check item availability".
Potem jeżeli wszystko jest ok, wybierz przycisk "complete delivery".
Później zwróć uwagę czy data w polu "selection date" na ekranie początkowym transakcji VL01N zgadza się z datami z linii harmonogramu i z datą "requested delivery date" ze zlecenia sprzedaży.
Pozdrawiam