Junior SAP CO lub MM/PP Consultant śląsk

To doskonałe miejsce dla studentów, pracowników oraz freelancerów, aby zamieścić informację o sobie w sytuacji kiedy szukasz pracy...
ODPOWIEDZ
junior.sap
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 04, 2017 6:36 pm
Has thanked: 1 time

Junior SAP CO lub MM/PP Consultant śląsk

Post autor: junior.sap »

Szukam zatrudnienia na stanowisku junior SAP consultant z zakresu modułów CO lub MM/PP w firmie posiadającej placówkę na terenie województwa śląskiego (z uwagi na okres szkolenia oraz czas ewentualnej pracy zdalnej).
Z SAPem pracuję od ponad 3-ch lat, w tym od dwóch jako key-user CO.
Trzy lata temu ukończyłem studia z zakresu rachunkowości, zdobywając w międzyczasie doświadczenie w roli audytora finansowego w jednej z firm Big4.
Od ukończenia studiów pracuję w dziale controllingu – w tym przez rok w branży automotive.
Obecny pracodawca postawił przede mną zadanie kontroli procesów controllingowych oraz zakupowych, dostarczając w dużej mierze otwarty system SAP:
- dostęp do tabel
- możliwość pracy z LSMW
- SPRO w trybie wyświetlania
Z czasem, specyfika pracy z systemem spowodowała, że zacząłem realnie wpływać również na master datę materiałów oraz ich konfigurację produkcyjną (produkcja szarżowa).
W 2016 roku rozpocząłem studia podyplomowe z zakresu SAP ERP, prowadzone przez wrocławskie WSB. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych pasjonatów, zaraziły również i mnie chęcią związania swojej kariery zawodowej z tym systemem w charakterze consultanta.
Obecnie jestem zaznajomiony z procesami controllingowymi oraz zakupowymi zachodzącymi w przedsiębiorstwie, brałem udział w realizacji rozmaitych potrzeb informacyjnych. Ponadto, studia podyplomowe pozwoliły na zdobycie podstawowych informacji z modułów PP, QM, FI, SD, WM.
Ciekawsze tematy, które miałem okazję realizować w systemie SAP to m.in.:
- strategie zakupowe dotyczące Purchase Requisition i Purchase Order
- planowanie stawki narzutu kosztów pośrednich
- raporty w report painter