Początki kariery SAP/ABAP

To doskonałe miejsce dla studentów, pracowników oraz freelancerów, aby zamieścić informację o sobie w sytuacji kiedy szukasz pracy...
tkasperski
Has thanked: 3 times

Początki kariery SAP/ABAP

Post autor: tkasperski »

Dzień dobry,

Jestem studentem III roku na kierunku Informatyka, specjalizacja aplikacje internetowe. Moim największym zainteresowaniem są systemy ERP. Zacząłem od tworzenia małego systemu do zarządzania czterema pieczarkarniami w gospodarstwie, kilka mniejszych programów do usystematyzowania ochrony roślin przy uprawach sadowniczych.

Będąc na drugim roku studiów wziąłem udział w konferencji na temat pracy jako konsultant SAP prowadzonej przez Dyrektora Pionu HR w firmie Quercus. Od tego czasu większość wolnego czasu spędzam na czytaniu, oglądaniu tutoriali i zdobywaniu informacji o SAPie, niestety zrozumiałem, że nie mogę dalej rozwijać się w tym temacie bez dostępu do "żywego organizmu", na którym mógłbym pracować. Dlatego też chciałbym rozpocząć staż/praktykę w firmie zajmującej się SAPem.

Napisałem dość długi list motywacyjny, w którym opisuję swoją sytuacje i motywację do nauki SAPa gdzie wyraźnie w podpunktach wyjaśniam dlaczego nadaję się na takie stanowisko. Wysłałem CV wraz z listem do lokalnych firm wdrożeniowych jednak nie ma odzewu (jedna firma jeszcze przekaże dokumenty do managera HR i wróci z informacją zwrotną.)

I w tym miejscu mam prośbę do wszystkich forumowiczów czytających ten wpis. Jeśli macie jakieś porady bądź znacie kogoś kto mógłby mi pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc. Jestem osobą mocno zmotywowaną i pracowitą dlatego wykorzystam każdą szansę w 100%. Naturalnym jest, że staż/praktykę mógłbym odbyć odpłatnie.