Konsultant Helpdesk - SAP - II. linia wsparcia
Stawka: 7 000 – 12 000 zł brutto na umowę o pracę (możliwa współpraca B2B)
Lokalizacja: Gliwice
Kluczowe wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), znajomość systemu SAP – wystarczy od strony użytkownika, dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
Oferta:
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Home office w wybrane dni
- W pełni finansowane kursy języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Pakiet benefitów – karnet sportowy, zniżki na eventy
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Owoce i pyszne lody dla Pracowników
- Elastyczne godziny pracy
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów, najlepiej studia techniczne)
- Otwartość na pracę w międzynarodowych zespołach
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)
- Podstawowa wiedza na temat SAP (najlepiej SAP PLM)
- Mile widziana podstawowa znajomość SAP DMS lub aplikacji CAX (np. AutoCAD / SolidEdge).
Zadania:
- Praca w języku angielskim w międzynarodowym zespole wsparcia operacyjnego SAP
- II. linia wsparcia dla modułów SAP
- Bieżące zgłaszanie problemów i incydentów do systemu
- Stała komunikacja z użytkownikami
Zapraszam do kontaktu: [email protected]
Konsultant Helpdesk - SAP - II. linia wsparcia (wynagrodzenie: 7 000 - 12 000 zł brutto), Gliwice
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr paź 02, 2019 1:07 pm