Average Response Time dla Dialogu

Jeśli programujesz, administrujesz, integrujesz i masz wątpliwość lub obawę, to właśnie najlepsze miejsce dla Ciebie. Pisz śmiało...
ODPOWIEDZ
pabi
Posty: 204
Rejestracja: śr sty 25, 2012 2:25 pm
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Average Response Time dla Dialogu

Post autor: pabi »

Witam
Mam pytanie o wykres z raportu Early Watch - parametr Average Response Time in ms dla Dialogu.
Average Rsponse Time składa się na wykresie z sumy:
avg wait time (np 10 ms)
cpu time (np 100 ms)
db time (np 20 ms)
gui time (np 100 ms)
others (np 10 ms)
co w sumie daje załóżmy 240 ms

Średni czas odpowiedzi powyżej 500 ms (około, tak mi podał znajomy :)) dla dialogu oznacza, że za mało jest procesów dialogowych (zakłądam że hardware daje rade).
Tylko na który parametr patrzymy - na ktryś z tych: Average Rsponse Time składa się z:
avg wait time (np 10 ms)
cpu time (np 100 ms)
db time (np 20 ms)
gui time (np 100 ms)
others (np 10 ms)
czy na ich sumę Average Response Time ?
pabi
Posty: 204
Rejestracja: śr sty 25, 2012 2:25 pm
Has thanked: 32 times
Been thanked: 6 times

Re: Average Response Time dla Dialogu

Post autor: pabi »

Doczytałem to teraz sam sobie odpowiem, może komuś się przyda :)
O czekaniu żądania obsługi w kolejce dispatchera na wolny proces mówi Wait Time a nie Response Time. Jak Wait Time jest powyżej 5 ms to za długo czeka, może się okazać, że ma mało masz ustawione procesów dialogowych w parametrach instancji.
Powodem może tez być za słaby hardware oczywiście, ale to widać w analizach hardware np. Hardware Capacity.
ODPOWIEDZ