Ręczne rozliczenie międzyokresowe

W tym dziale znajdują się posty z zakresu modułów finansowych systemu SAP...
ODPOWIEDZ
sajmon
Posty: 299
Rejestracja: pt lut 01, 2008 8:51 pm
Has thanked: 24 times
Been thanked: 28 times

Ręczne rozliczenie międzyokresowe

Post autor: sajmon »

Witam

Tworze obiekt rozliczeń miedzyokresowych i wszystko jest ok, ale...jak podglądam potem ten dokument to on mi księguje tylko jedną kwotę za całość, a nie co miesiąc...co robie źle? czy najpierw musze wprowadzić jakieś faktury od dostawcy, a potem dopiero tworzyć RMK a następnie jakimś PK to wyksięgowywać co miesiąc czy jak?

Prosze o pomoc, jak na to patrzeć i tworzyc

Pozdrawiam
Piotr Michalak
Posty: 57
Rejestracja: śr sie 15, 2007 2:28 pm
Been thanked: 1 time

Post autor: Piotr Michalak »

Cześć. W kwocie dokumentu RMK musisz po prostu podać kwotę częściową, która będzie księgowana co miesiąc. Fakturę powinieneś zaksięgować wcześniej, ale ma to wpływ merytoryczny a nie techniczny. W dokumencie RMK definiujesz koszt rodzajowy po WN, konto rezerw na RMK po MA oraz kwotę MIESIĘCZNEGO odliczenia. Wcześniej fakturę całą kwotą księgujesz na RMK i dostawcę. Część dotyczącą bieżącego miesiąca możesz wrzucić od razu w koszty, ale nie musisz.

Pozdrawiam,
Piotr Michalak
Pozdrawiam,

P. Michalak
Krystyna
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:54 pm

Post autor: Krystyna »

Witam,
proponuję sprawdzić ustawienia w konfiguracji Ręcznych Rozliczeń
w punkcie "Definiowanie sterowania księgowaniem".
Ważne są wpisy w polu Cykl. Tutaj określasz z jaką częstotliwością mają być dokonane księgowania.

Pozdrawiam,
Krystyna
ODPOWIEDZ