PO cost center order

W tym dziale znajdują się posty z zakresu modułów finansowych systemu SAP...
Logan
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 4:46 pm

PO cost center order

Post autor: Logan »

Witam,

Przy tworzeniu dokuemtu WE (5000...) powstaje ksiegowanie na kontach PL i GR/IR do tej pory wszystko jest jasne
ale zastanawia mnie dlaczego pod kontem PL czasami jest cost center a czasami order, od czego tozalezy ze przy tworzeniu dokumentu WE podpina sie order lub cost center.
Dodatkowo chcialbym wiedziec w którym momenci przypisujemy cost center, czy jest to przy tworzeniu PO, przy ksiegowaniu dokumentu WE czy moze jeszcze w innym miesjcu

Z góry dziekuje

marek.turczynski
Posty: 186
Rejestracja: czw lip 10, 2014 7:53 pm
Has thanked: 18 times
Been thanked: 223 times

Re: PO cost center order

Post autor: marek.turczynski »

Cześć,

dane dekretacji wprowadzane są w momencie tworzenia zamówienia na każdej pozycji w zakładce 'Dekretacja'. Tam wprowadzasz zarówno MPK czy Zlecenie. To co jest wyświetlane w tej zakładce zależy od wprowadzonego w linii rodzaju dekretacji (np. F - zlecenie).

Pozdrawiam,
Marek
Marek Turczyński