Witam,
może mi ktoś podpowiedzieć jak wygenerować kilka dokumentów FI do jednej faktury SD? Księguję materiały / usługi z różnymi datami obowiązku podatkowego - z uwagi na umiejscowienie tej informacji w nagłówku dokumentu FI musi powstać tyle dokumentów FI ile różnych dat obowiązków podatkowych wynika z fakturowanych produktów handlowych. Z tego co mi sie kiedyś obiło o uszy jest jakiś exit ... Będę wdzięczna za pomoc
User - exit: kilka dokumentów FI do faktury SD
-
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 1:26 pm
-
- Posty: 8356
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
- Has thanked: 1924 times
- Been thanked: 1478 times
- Kontakt:
-
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 1:26 pm
Dość ryzykowna rzecz: tworzenie kilku dokumentów księgowych pod jedną fakturę.
Praktyka wskazuje na standardowe rozwiązanie jakim jest podział za sprawą formuły w sterowaniu kopiowaniem. Dzieląc fakturę ze względu na kryterium które powoduje różnice w dacie dla Rejestru VAT (podejrzewam że chodzi o dzierżawę/najem) można później łatwo przypisać każdej FV poszczególny dokument.
pozdrawiam
hanczarm
Praktyka wskazuje na standardowe rozwiązanie jakim jest podział za sprawą formuły w sterowaniu kopiowaniem. Dzieląc fakturę ze względu na kryterium które powoduje różnice w dacie dla Rejestru VAT (podejrzewam że chodzi o dzierżawę/najem) można później łatwo przypisać każdej FV poszczególny dokument.
pozdrawiam
hanczarm