brak komunikatu
brak komunikatu
Jestem całkiem zielona. Księgując fakturę na dostawcy u mnie pojawia się komunikat o tym, że dostawca ma zapłaconą zaliczkę, a u koleżanki taki komunikat się nie pojawia. Od czego to zależy?
proponuję na początek porównać parametry w danych podstawowych użytkownika Twojego i kolezanki - pewnie macie zdefinniowane je nieco inaczej. Ustaw swoje tak jak ma koleżanka. Z menu: System - Profil użytkownika - Parametry użytkownika (zakładka Parametr) oczywiście musisz mieć do tego uprawnienia lub poprosić o to admina.
Sprawa wygląda jednak trochę inaczej - w zalezności od daty dokumentu - pokazuje nam się komunikat o zaliczce (jezeli termin płatności nie leży w przeszłości), albo informacja o tym, że termin płatności leży w przeszłości. Problem jest w tym, że istotną dla nas informacją jest komunikat o zaliczce, a sądzę, że ten drugi komunikat poprostu nakłada się na 1-szy. Czy ten drugi o terminie płatności - w sumie dla nas nieistotny można wyrzucić?