brak komunikatu

W tym dziale znajdują się posty z zakresu modułów finansowych systemu SAP...
ODPOWIEDZ
braszczok
Posty: 47
Rejestracja: śr cze 18, 2008 10:57 am

brak komunikatu

Post autor: braszczok »

Jestem całkiem zielona. Księgując fakturę na dostawcy u mnie pojawia się komunikat o tym, że dostawca ma zapłaconą zaliczkę, a u koleżanki taki komunikat się nie pojawia. Od czego to zależy?
arecki
Posty: 320
Rejestracja: wt sie 28, 2007 11:27 am
Has thanked: 3 times

Post autor: arecki »

proponuję na początek porównać parametry w danych podstawowych użytkownika Twojego i kolezanki - pewnie macie zdefinniowane je nieco inaczej. Ustaw swoje tak jak ma koleżanka. Z menu: System - Profil użytkownika - Parametry użytkownika (zakładka Parametr) oczywiście musisz mieć do tego uprawnienia lub poprosić o to admina.
sap_m
Posty: 37
Rejestracja: wt lip 31, 2007 11:57 am

Post autor: sap_m »

Chyba, że jest dołożona walidacja z warunkiem tylko na jednego (lub paru) użytkowników
braszczok
Posty: 47
Rejestracja: śr cze 18, 2008 10:57 am

Post autor: braszczok »

Sprawa wygląda jednak trochę inaczej - w zalezności od daty dokumentu - pokazuje nam się komunikat o zaliczce (jezeli termin płatności nie leży w przeszłości), albo informacja o tym, że termin płatności leży w przeszłości. Problem jest w tym, że istotną dla nas informacją jest komunikat o zaliczce, a sądzę, że ten drugi komunikat poprostu nakłada się na 1-szy. Czy ten drugi o terminie płatności - w sumie dla nas nieistotny można wyrzucić?
arecki
Posty: 320
Rejestracja: wt sie 28, 2007 11:27 am
Has thanked: 3 times

Post autor: arecki »

Jeden komunikat nie może się "nakładać" na inny komunikat.
Jeśli dzieje się tak jak opisałaś to wg. macie błędnie napisaną walidację - trzeba by to prze-debug-ować i zobaczyć dokładnie jak działa program.
ODPOWIEDZ