Witam,
Mam pewnien problem z generowaniem maili do dostawców z transakcji F110.
Skonfigurowałem BTE2040, dodałem e-mail w danych dostawcy.
Po zdebuggowaniu Z_SAMPLE*2040 prawidłowo jest pobierany e-mail dostawcy oraz finna-nacha = 'I'.
Dodam że w zakładce Printout/Data medium w F110 widnieje program RFFOAVIS_FPAYM.
Po dodaniu ręcznie wcześniej utworzonego wariantu do programu RFFOAVIS_FPAYM, w którym to wariancie określona jest drukarka o nazwie PRMAIL w polu FORDPRIA wiadomość e-mail pojawia się w SOST.
W jaki sposób zapisać ten wariant dla tego programu na stałe, dla danej formy płatności w F110? Co należy zmienić aby maile wychodziły automatycznie po wygenerowaniu nośnika płatności?
F110 - e-mail do dostawcy
Re: F110 - e-mail do dostawcy
RFFOAVIS_FPAYM oraz wariant dla tego programu.
Wariant ten za każdym razem muszę wybierać ręcznie, przy tworzeniu nowego rekordu płatności.
Wariant ten za każdym razem muszę wybierać ręcznie, przy tworzeniu nowego rekordu płatności.
Re: F110 - e-mail do dostawcy
Spróbuj skopiować ustawienia F110 z poprzedniego uruchomenia. To zaciągnie dostawców/ odbiorców / formy płatności i ustawienia programów do wydruku
0. Uruchom F110.
1. Wejdź na zakładkę parametry
2. Edycja ( Edit) -> Kopiowanie parametrow ( Copy parameters) LUB przycisk F9
3. Podaj przebieg z którego chcesz kopiować
0. Uruchom F110.
1. Wejdź na zakładkę parametry
2. Edycja ( Edit) -> Kopiowanie parametrow ( Copy parameters) LUB przycisk F9
3. Podaj przebieg z którego chcesz kopiować
Re: F110 - e-mail do dostawcy
Chyba nie do końca się rozumiemy. Mi chodzi o to aby po podaniu formy płatności, jednostki gospodarczej i danych dostawcy i reszty danych w F110 w ostatniej zakładce wydruk i nośnik danych przy programie RFFOAVIS_FPAYM automatycznie wypełniał się wariant dla tego programu, bez konieczności wchodzenia w tą zakładkę.
Po wybraniu ręcznie przeze mnie tego wariantu w ostatniej zakładce mail wysyła się do dostawcy.
Po wybraniu ręcznie przeze mnie tego wariantu w ostatniej zakładce mail wysyła się do dostawcy.