Hejka!
Witam wszystkich.
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, ale nie mogę utworzyć deliverki do orderu.
Pojawia się błąd "No delivery items could be created".
Materiał jest na stocku, z którego chciałam dostarczyć materiał.
Nie mam pojęcia na czym może polegać błąd. Wszystkie podstawowe czynności wykonywałam tak jak zawsze.
Czy ktoś ma może jakiś pomysł?
Create Outbound Delivery - error
Re: Create Outbound Delivery - error
Dzięki serdeczne za odpowiedź.
Log z SAPa jest następujący:
Dwa dni temu zmianiałam ceny sprzedażowe.
Czy to może być problemem?
Przed zmianą cen problem się nigdy nie pojawiał.
Log z SAPa jest następujący:
Dwa dni temu zmianiałam ceny sprzedażowe.
Czy to może być problemem?
Przed zmianą cen problem się nigdy nie pojawiał.
Re: Create Outbound Delivery - error
Sales Org 1 sprawdzone.
Wszystko się zgadza.
Niestety problem dalej występuje.
Wszystko się zgadza.
Niestety problem dalej występuje.
-
- Posty: 8354
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
- Has thanked: 1924 times
- Been thanked: 1477 times
- Kontakt:
Re: Create Outbound Delivery - error
Moim zdaniem problem nie leży po stronie procedury cenowej czy cen sprzedaży.
Raczej wynika z braku potwierdzonych linii harmonogramu w zleceniu sprzedaży w zakresie dat, które podajesz podczas tworzenia dostawy wychodzącej.
Raczej wynika z braku potwierdzonych linii harmonogramu w zleceniu sprzedaży w zakresie dat, które podajesz podczas tworzenia dostawy wychodzącej.
-
- Posty: 169
- Rejestracja: czw sty 29, 2015 4:44 pm
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 82 times
- Kontakt:
Re: Create Outbound Delivery - error
Hej.
Spróbuj tak.
Tak jak pisał Dominik o liniach harmonogramu.
Jak będziesz edytował zlecenie sprzedaży, to wybierz, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś ikonkę "check item availability".
Potem jeżeli wszystko jest ok, wybierz przycisk "complete delivery".
Później zwróć uwagę czy data w polu "selection date" na ekranie początkowym transakcji VL01N zgadza się z datami z linii harmonogramu i z datą "requested delivery date" ze zlecenia sprzedaży.
Pozdrawiam
Spróbuj tak.
Tak jak pisał Dominik o liniach harmonogramu.
Jak będziesz edytował zlecenie sprzedaży, to wybierz, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś ikonkę "check item availability".
Potem jeżeli wszystko jest ok, wybierz przycisk "complete delivery".
Później zwróć uwagę czy data w polu "selection date" na ekranie początkowym transakcji VL01N zgadza się z datami z linii harmonogramu i z datą "requested delivery date" ze zlecenia sprzedaży.
Pozdrawiam