Witam,
Przy tworzeniu dokuemtu WE (5000...) powstaje ksiegowanie na kontach PL i GR/IR do tej pory wszystko jest jasne
ale zastanawia mnie dlaczego pod kontem PL czasami jest cost center a czasami order, od czego tozalezy ze przy tworzeniu dokumentu WE podpina sie order lub cost center.
Dodatkowo chcialbym wiedziec w którym momenci przypisujemy cost center, czy jest to przy tworzeniu PO, przy ksiegowaniu dokumentu WE czy moze jeszcze w innym miesjcu
Z góry dziekuje
PO cost center order
-
- Posty: 213
- Rejestracja: czw lip 10, 2014 7:53 pm
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 258 times
Re: PO cost center order
Cześć,
dane dekretacji wprowadzane są w momencie tworzenia zamówienia na każdej pozycji w zakładce 'Dekretacja'. Tam wprowadzasz zarówno MPK czy Zlecenie. To co jest wyświetlane w tej zakładce zależy od wprowadzonego w linii rodzaju dekretacji (np. F - zlecenie).
Pozdrawiam,
Marek
dane dekretacji wprowadzane są w momencie tworzenia zamówienia na każdej pozycji w zakładce 'Dekretacja'. Tam wprowadzasz zarówno MPK czy Zlecenie. To co jest wyświetlane w tej zakładce zależy od wprowadzonego w linii rodzaju dekretacji (np. F - zlecenie).
Pozdrawiam,
Marek
Marek Turczyński