Potwierdzanie zamówień / COHV

A tu dla odmiany podyskutować możesz na tematy logistyczne SAP. Jeśli pojawią się jakieś pytania, nie zwlekaj, zadaj je natychmiast.
ToCoLoCo
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 04, 2022 5:07 pm
Been thanked: 1 time

Potwierdzanie zamówień / COHV

Post autor: ToCoLoCo »

Cześć,
Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi jak działają zaznaczone obiekty w COHV jeżeli wybieram opcję Material Avability Check?

A. Co dokładnie robią poszczególne opcje i czym się różnią?
B. Do czego służy to okienko?
C. Firm planned orders <- rozumiem, że tutaj chodzi o potwierdzenie daty zamówienia zgodnie z tym co potwierdzą nam funkcje z okienka A?

Dodatkowo, czy są gdzieś dostępne instrukcje do tych transakcji gdzie mogę sprawdzić co do czego służy?
Dodam, że nie mogę założyć konta na stronie SAP i przypisać swojego konta ze względu na politykę firmy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
dominik.tylczynski
Posty: 8677
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 2074 times
Been thanked: 1550 times

Re: Potwierdzanie zamówień / COHV

Post autor: dominik.tylczynski »

Zobacz pomoc F1 do poszczególnych pól.

A) Scope of Process.
20240730_091328.jpg

B) Reset Availability Data
20240730_091424.jpg

C) Firm planned orders
20240730_091854.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.