Cześć,
Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi jak działają zaznaczone obiekty w COHV jeżeli wybieram opcję Material Avability Check?
A. Co dokładnie robią poszczególne opcje i czym się różnią?
B. Do czego służy to okienko?
C. Firm planned orders <- rozumiem, że tutaj chodzi o potwierdzenie daty zamówienia zgodnie z tym co potwierdzą nam funkcje z okienka A?
Dodatkowo, czy są gdzieś dostępne instrukcje do tych transakcji gdzie mogę sprawdzić co do czego służy?
Dodam, że nie mogę założyć konta na stronie SAP i przypisać swojego konta ze względu na politykę firmy.
Potwierdzanie zamówień / COHV
-
- Posty: 11
- Rejestracja: wt paź 04, 2022 5:07 pm
- Been thanked: 1 time
Potwierdzanie zamówień / COHV
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 8677
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
- Has thanked: 2074 times
- Been thanked: 1550 times
Re: Potwierdzanie zamówień / COHV
Zobacz pomoc F1 do poszczególnych pól.
A) Scope of Process.
B) Reset Availability Data
C) Firm planned orders
A) Scope of Process.
B) Reset Availability Data
C) Firm planned orders
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.