Od kilku miesięcy wysyłam CV i listy motywacyjne na stanowiska juniorskie, ale niestety nie otrzymałem żadnego odzewu. Chciałbym Was prosić o pomoc i komentarz, czy z moim dotychczasowym doświadczeniem jest sens dalej próbować? Może po prostu pukam do drzwi, które nigdy się nie otworzą?

Krótko o moim doświadczeniu:
Jestem specjalistą ds. zamówień z ponad 9-letnim doświadczeniem w różnych branżach i organizacjach, nastawionym na osiąganie rezultatów. Biegle zarządzam pełnym procesem zamówień (P2P), relacjami z dostawcami, wewnętrznymi interesariuszami oraz operacjami w systemie SAP (MM).
Od 4 lat jestem SAP end userem, zajmując się m.in. zamówieniami, zarządzaniem materiałami, danymi podstawowymi oraz procesowaniem faktur. Posiadam doświadczenie w obsłudze ticketów w ServiceNow, rozwiązywaniu problemów technicznych i koordynacji współpracy pomiędzy kilkoma zespołami, np. Procurement, Master Data, IT + Line of Business. Przeprowadzałem testy akceptacji użytkownika (UAT) oraz pomagałem w tworzeniu dokumentacji procesowej. Proaktywnie podejmuję inicjatywy w celu ulepszania istniejących procesów i optymalizacji pracy. Prowadzę kompleksowe szkolenia w zakresie procesów zamówień w SAP, wspierając efektywność operacyjną organizacji. W przeszłości współprowadziłem startup IT, co dało mi praktyczne umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, które teraz wykorzystuję również w procesach zakupowych.
PS. Myślałem dodatkowo o certyfikacji “SAP S/4HANA Sourcing and Procurement” lub “SAP Certified Associate”, ale po przeczytaniu wielu tematów na forum już wiem, że „suchy” certyfikat może niewiele pomóc. Poza tym, jeśli się nie mylę, to taki dostęp nie jest obecnie możliwy do zakupu indywidualnego w Polsce.
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i komentarze
