Tworzenie równoległych operacji w marszrucie technologicznej

A tu dla odmiany podyskutować możesz na tematy logistyczne SAP. Jeśli pojawią się jakieś pytania, nie zwlekaj, zadaj je natychmiast.
ODPOWIEDZ
Rafal.nadz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 18, 2023 5:39 pm

Tworzenie równoległych operacji w marszrucie technologicznej

Post autor: Rafal.nadz »

Dzień dobry, jestem początkującym użytkownikiem SAP i mam za zadanie utworzyć marszrutę technologiczną z równoległymi operacjami. Czy mógłby mi ktoś napisać czy zaznacza się w którymś miejscu, że operacje są niezależne od siebie i dopiero ich wyniki łącza się w kolejnej operacji?
dominik.tylczynski
Posty: 8350
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1922 times
Been thanked: 1476 times
Kontakt:

Re: Tworzenie równoległych operacji w marszrucie technologicznej

Post autor: dominik.tylczynski »

Operacje w marszrucie są przypisane do sekwencji:SAP po polsku, nauka SAP, SAP dla początkujących, SAP, S/4HANA, SAP ERP, SAPFORUM, FORUMSAP, HANA, SAP CLOUD PLATFORM, ABAP, EWM

Sekwencja ma określoną kategorię:
SAP Help: Routing Structure and Navigation pisze:The sequence category, whether the sequence is a standard sequence, a parallel sequence or an alternative sequence

Tworzenie sekwencji równoległych jest opisane na SAP Help: Creating a Parallel Sequence
Rafal.nadz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 18, 2023 5:39 pm

Re: Tworzenie równoległych operacji w marszrucie technologicznej

Post autor: Rafal.nadz »

Dziękuje za pomoc. A chciałbym jeszcze zapytać czy jest możliwość ustawienia żeby przy drukowaniu zlecenia na produkcję nie były drukowane osobne pełne listy materiałów do każdej sekwencji? Na ten moment drukując zlecenie drukuje mi się sekwencja główna po niej cała lista materiałów, bezpośrednio po liście, operacja równoległa z pierwszej równoległej sekwencji i tez lista materiałów i tak kolejno każda równoległa sekwencja z pełną listą materiałów do zamówienia.
dominik.tylczynski
Posty: 8350