Dzień dobry,
Od pewnego czasu ciągnie się za mną lista próśb od kochanych MRP kontrolerów.
Na szczycie tej listy jest zawsze jedna i ta sama pozycja.
Jak w efektywny sposób dokonać analizy call-off'ów wysłanych do dostawcy na przestrzeni czasu.
Rozchodzi się o umowy terminarzowe LPA w systemie ECC.
Możliwe jest oczywiście porównanie dwóch releasów dla jednego komponentu. Powiedzmy release "2100" z 01.12.2023 i release "2105" z 10.12.2023
Otrzymam wtedy zestawienie dat i ilości na jakie był zamawiany materiał i widać np. 1000 szt zostało przesunięte z 01.12 na 10.12
Problem jest jednak gdy trzeba dokonać analizy dla 100 komponentów jednego dostawcy na przestrzeni 3 miesięcy.
Moi drodzy jak/gdzie dokonać takich analiz aby na jednym ekranie przeanalizować zmienność zamówień na przestrzeni czasu ?
aatrapa
Analiza zmian zamówień w umowach LPA.
-
- Posty: 8356
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
- Has thanked: 1924 times
- Been thanked: 1477 times
- Kontakt:
Re: Analiza zmian zamówień w umowach LPA.
Moim zdaniem bez własnego dedykowane raportu trudno będzie takie analizy robić na bieżąco. Możesz co prawda zrzucić sobie jakoś te dane do Excela i tam śledzić zmiany, ale to jest dobre w przypadku jednorazowego działania.
W systemie dla umów LPA wszystkie dane są, więc napisanie takiego raportu nie powinno być problemem.
W systemie dla umów LPA wszystkie dane są, więc napisanie takiego raportu nie powinno być problemem.