Analiza zmian zamówień w umowach LPA.

A tu dla odmiany podyskutować możesz na tematy logistyczne SAP. Jeśli pojawią się jakieś pytania, nie zwlekaj, zadaj je natychmiast.
ODPOWIEDZ
aatrapa
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 09, 2017 12:41 am
Been thanked: 2 times

Analiza zmian zamówień w umowach LPA.

Post autor: aatrapa »

Dzień dobry,

Od pewnego czasu ciągnie się za mną lista próśb od kochanych MRP kontrolerów.
Na szczycie tej listy jest zawsze jedna i ta sama pozycja.

Jak w efektywny sposób dokonać analizy call-off'ów wysłanych do dostawcy na przestrzeni czasu.
Rozchodzi się o umowy terminarzowe LPA w systemie ECC.
Możliwe jest oczywiście porównanie dwóch releasów dla jednego komponentu. Powiedzmy release "2100" z 01.12.2023 i release "2105" z 10.12.2023
Otrzymam wtedy zestawienie dat i ilości na jakie był zamawiany materiał i widać np. 1000 szt zostało przesunięte z 01.12 na 10.12

Problem jest jednak gdy trzeba dokonać analizy dla 100 komponentów jednego dostawcy na przestrzeni 3 miesięcy.
Moi drodzy jak/gdzie dokonać takich analiz aby na jednym ekranie przeanalizować zmienność zamówień na przestrzeni czasu ?

aatrapa
dominik.tylczynski
Posty: 8356
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1924 times
Been thanked: 1477 times
Kontakt:

Re: Analiza zmian zamówień w umowach LPA.

Post autor: dominik.tylczynski »

Moim zdaniem bez własnego dedykowane raportu trudno będzie takie analizy robić na bieżąco. Możesz co prawda zrzucić sobie jakoś te dane do Excela i tam śledzić zmiany, ale to jest dobre w przypadku jednorazowego działania.
W systemie dla umów LPA wszystkie dane są, więc napisanie takiego raportu nie powinno być problemem.
ODPOWIEDZ