Proces wygląda tak, że obieg dokumentów dla Transport Cross Dockingu w LE wygląda tak:
Zlecenie sprzedaży
- dostawa wyjściowa 1. (niefakturowana)
- dostawa przychodząca 2. CDOD
- dostawa wychodząca 3. CDOD
- faktura 4. do ostatniej dostawy wychodzącej CDOD.
Credit Management w S4 wrzuca do obligo już zlecenie sprzedaży 1., po czym dopiero faktura 4. dopisuje się do Obligo, natomiast Obligo ze zlecenia sprzedazy zostaje -> więc klient ma podwójnie zyużywany limit kredytowy.
SAP w meldungu oss odpisał, że rzeczywiście standard tego nie ogarnia, co za pech, trzeba se oprogramować BADI_SD_CM metodę pod INVOICE.
No i rozumiem że to nie jest już trywialne, trzeba rozpoznawać co fakturujemy (a Obligo zleceń sprzedaży powstaje na poziomie linii potwierdzenia i daty), trzeba sztucznie ściągać to obligo dla klucza '100' i VBAK, a w przypadku strona faktury w drugą stronę, zwiększać obligo.
ktoś to może już programował? czy może łatwiej by było włączyć do fakturowania pierwszą dostawę i standard by zdjął to obligo...