SAP easy access 3

Tutaj możesz zadać pytania, które nie znalazły miejsca w innych działach i porozmawiać na ogólne tematy.
ODPOWIEDZ
zdebel
Posty: 64
Rejestracja: śr lip 13, 2016 8:54 pm
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 13 times

SAP easy access 3

Post autor: zdebel »

Cześć,

Jestem nowy w Waszej społeczności, więc proszę o wyrozumiałość :)
Na co dzień pracuje na magazynie, dopiero wdrażam się w SAPa. Pracuję na SAP easy access 3.
Tu moje pytanie - czy można skądś pobrać program w celu testów, nauki w domowym zaciszu?
dominik.tylczynski
Posty: 8326
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1915 times
Been thanked: 1474 times
Kontakt:

Re: SAP easy access 3

Post autor: dominik.tylczynski »

Zatem pracujesz moim zdaniem na systemie SAP ERP. Sam program, o którym piszesz to tylko klient/aplikacja, SAP Gui, która pozwala Tobie zalogować się do systemu. Coś jak przeglądarka Internet Explorer / Chrome / Firefox, która pozwala Tobie korzystać z internetu.
Samą aplikację SAP Gui pewnie mógłbyś ściągnąć. Jednak nie ściągniesz całego systemu SAP ERP, do poćwiczenia w domu.
Kiedyś firma Consolut udostępniała przez WWW darmowy dostęp do systemu treningowego SAP, ale to się skończyło ze względu na kwestie licencyjne.
W sieci znajdziesz na pewno oferty płatnego dostępu do takiego systemu: https://www.google.pl/webhp?ie=UTF-8#q=sap+ides+access
zdebel
Posty: 64
Rejestracja: śr lip 13, 2016 8:54 pm
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 13 times

Re: SAP easy access 3

Post autor: zdebel »

Sam SAP Gui pozwoli mi na jakiekolwiek ruchy czy musi być to cały system?
Mógłbym prosić o jakieś linki, czy to z zakupem czy z ściągnięciem w/w wersji?
dominik.tylczynski
Posty: 8326
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1915 times
Been thanked: 1474 times
Kontakt:

Re: SAP easy access 3

Post autor: dominik.tylczynski »