Witam
Pisze zamówienie w koszty , może podlegać strategii zatwierdzania itd. Pytanie jak i na jakim etapie ustawić potwierdzanie usługi przez dział merytoryczny aby zminimalizować ryzyko zaksięgowania i zapłacenia za usługę niezrealizowana. Jakieś pomysły.?
Zamówienie w koszty
-
- Posty: 8326
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
- Has thanked: 1915 times
- Been thanked: 1474 times
- Kontakt:
Re: Zamówienie w koszty
Najprościej ustaw w zamówieniu księgowanie Pz i weryfikację faktur do Pz.
Wtedy dział merytoryczny księguje do zamówienia Pz, który jest dekretowany w koszty. Ten Pz pełni rolę potwierdzenia odbioru usługi. Wtedy księgowość wyraźnie widzi w systemie czy usługa jest zrealizowana czy nie.
Jeśli chcesz się trochę pobawić to możesz zastosować arkusz wprowadzania usługi (service entry sheet).
Nie myl strategii zatwierdzania zamówienia z księgowaniem odbioru usługi.
Wtedy dział merytoryczny księguje do zamówienia Pz, który jest dekretowany w koszty. Ten Pz pełni rolę potwierdzenia odbioru usługi. Wtedy księgowość wyraźnie widzi w systemie czy usługa jest zrealizowana czy nie.
Jeśli chcesz się trochę pobawić to możesz zastosować arkusz wprowadzania usługi (service entry sheet).
Nie myl strategii zatwierdzania zamówienia z księgowaniem odbioru usługi.