Cześć
mam problem z jednym użytkownikiem, otóż w polu wyboru daty po wpisaniu daty na ekranie selekcji zapytania zamienia mu się ona na taką z nawiasami klamrowymi - jak na załączniku i zapytanie nie wykonuje się bo takich dat system nie rozpoznaje. Szukaliśmy w ustawieniach regionalnych na komputerze ale tam raczej wszystko OK. To samo zapytanie i pole daty u innych userów nie sprawia kłopotu. Tylko ten jeden user ma problem co by wskazywało na jakiś lokalny problem. Macie jakiś pomysł?
nawias klamrowy w BEX analyzerze
-
- Posty: 33
- Rejestracja: śr wrz 06, 2017 2:41 pm
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 1 time
nawias klamrowy w BEX analyzerze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lis 10, 2021 12:36 pm
Re: nawias klamrowy w BEX analyzerze
Witam,
Niestety także nie znam odpowiedzi na problem z formatem daty w analyzerze. Od dłuższego czasu jej szukam.
Podobnie jak Pan zauważyłem, że różnie to wygląda w zależności od komputera. Mamy komputery na których po prostu wrzuca nawiasy ale to nie psuje startu zapytania, są takie na których użytkownik musi ręcznie usunąć nawias z prawej strony. Jest też komputer na którym start zapytania jest niemożliwy (zwracany jest komunikat, że data jest zbyt długa)
Może udało się Panu znaleźć rozwiązanie ?
Pozdrawiam, Leszek
Niestety także nie znam odpowiedzi na problem z formatem daty w analyzerze. Od dłuższego czasu jej szukam.
Podobnie jak Pan zauważyłem, że różnie to wygląda w zależności od komputera. Mamy komputery na których po prostu wrzuca nawiasy ale to nie psuje startu zapytania, są takie na których użytkownik musi ręcznie usunąć nawias z prawej strony. Jest też komputer na którym start zapytania jest niemożliwy (zwracany jest komunikat, że data jest zbyt długa)
Może udało się Panu znaleźć rozwiązanie ?
Pozdrawiam, Leszek