Dostęp do SAP ONE Support

A tu dla odmiany podyskutować możesz na tematy logistyczne SAP. Jeśli pojawią się jakieś pytania, nie zwlekaj, zadaj je natychmiast.
Hiker1337
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 30, 2022 2:44 pm
Has thanked: 1 time

Dostęp do SAP ONE Support

Post autor: Hiker1337 »

Hej,
Większość tematów tutaj zakańcza się linkiem do jakiejś noty. Zarejestrowałem się na stronie, jak klikam w link pojawia mi się następujący komunikat:

"You are signed in with a P-user ID. Visitors with an S-user ID will benefit from more tools and enhanced functionality. If you are an SAP customer, contact a user administrator in your company to request such an ID. Your SAP Local Support Center can help you identify your administrators. If you already own an S-user ID, log out now and log in with your S-user ID."

Jak uzyskać dostęp ? Kontaktowałem się z supportem SAP, aby ustalić administratora w firmie, ale wyszło w skrócie, że nie może mi pomóc bo firma jest za duża...
Pozdrawiam
dominik.tylczynski
Posty: 7833
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 4:05 pm
Has thanked: 1619 times
Been thanked: 1315 times

Re: Dostęp do SAP ONE Support

Post autor: dominik.tylczynski »

Noty są częścią supportu SAP, do którego mają prawo klienci SAP za stosowną opłatą. Dlatego dostęp do not wymaga S-user'a. S-user jest tworzony w referencji do numeru klienta SAP, czyli firmy, która kupiła licencje, wnosi opłatę maintenance i ma prawo do supportu, albo w referencji do numeru partnera SAP, czyli firmy wdrożeniowej. Niestety, nie ma innej drogi jak wniosek o utworzenie S-user'a przez kogoś uprawnionego w Twojej firmie.

P-user to użytkownik indywidualny, którego każdy może zarejestrować. Daje m.in. dostęp do SAP Community, ale nie do not.