Wyświetlanie numerów delivery note w transakcji VL10

A tu dla odmiany podyskutować możesz na tematy logistyczne SAP. Jeśli pojawią się jakieś pytania, nie zwlekaj, zadaj je natychmiast.
ODPOWIEDZ
acotynato
Posty: 1
Rejestracja: sob paź 22, 2022 9:34 am

Wyświetlanie numerów delivery note w transakcji VL10

Post autor: acotynato »

Szanowne koleżanki, Szanowni koledzy,

jestem początkującym użytkownikiem SAP - moduł SD, a równocześnie nowym użytkownikiem forum.

Jestem na etapie rozszerzania wiedzy, stąd proszę o wyrozumiałość, jeśli pewne oczywiste tematy okażą się dla mnie nieoczywiste :wink:

Nie znalazłem na forach anglojęzycznych, ani na tym forum rozwiązania mojego zagadnienia, stąd zdecydowałem się prosić bardziej zaawansowanych użytkowników o wskazówki.

Poniżej opiszę swój problem:

W transakcji VL10 ustawiając horyzont czasowy dla zamówień zwracana zostaje lista referencji, dla których są otwarte zamówienia. Po wystawieniu delivery note, jeśli horyzont czasowy jest większy niż na dzień, bądź też po wystawieniu DN pozostaje jakąś ilość towaru w "open order" to poniżej wyświetla się numer DN, która ma status "A". Chciałbym rozważyć przypadek w którym na danym towarze mamy wystawione DN, które nie są "sprzedane" i mają status A, a dla określonego horyzontu czasowego nie ma już otwartych zamówień. W takim przypadku widok transakcji VL10 zwraca pusta listę, jednak gdy rozszerzymy horyzont czasowy co najmniej do dnia, w którym mamy kolejne otwarte zamówienie to wyświetli się jego ilość + wystawione numery DN wraz ze statusem A.


Czy jest możliwość ustawienia widoku VL10 w taki sposób, aby wyświetlał DN ze statusem A na danym towarze nawet jeśli w zadanym horyzoncie czasowym lub jego maksymalnym zakresie nie ma już żadnych otwartych zamówień?